Máte problém s prihlásením?

Zopár uživateliek a uživateľov internetového prehliadača Safari popisuje ťažkosti s prihlásením sa do Profilu. Ak sa nachádzate medzi nimi, tak vás poprosíme o využitie tohto jednoduchého a rýchleho návodu, ktorý funguje na 100%.

Tento problém spôsobujú tzv. súbory cookies, ktoré si váš prehliadač ukladá do pamäte – ako napríklad heslá. Tieto súbory stačí vymazať v prehliadači a prihlásenie bude opäť fungovať.

Cesta k súborom cookies v prehliadači Safari je následovná:

Safari – Preferences – Privacy – Manage Website Data – Remove All

Safari – Nastavenia – Súkromie – Spravovať dáta v prehliadači – Vymazať všetko

 

Ak vás podobná situácia prekvapila v inom prehliadači, tu je oficiálny návod pre Google Chrome:

https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=sk